Antkainio valdymas
Kainos antkainio uždėjimas leidžia padidinti pelną. Sukūrėme šią lanksčią funkciją, kuri leidžia valdyti antkainio uždėjimą taip, kaip jūs norite.
Kiekviename eksporto profilyje gali būti kelios kainodaros taisyklės. Tokiu būdu kiekviename pardavimo kanale galite nustatyti skirtingą kainų strategiją.
Pats paprasčiausias naudojimas būtų sukurti vieną taisyklę, kuri prideda procentinę prekės kainos dalį (pvz.: pridėkite 20% nuo prekės).
Tačiau paprastai to nepakanka, nes
- Pigios prekės niekada negeneruoja pakankamai pelno
- Kai kurie tiekėjai turi fiksuotą užsakymo apdorojimo kainą
- Didelė kai kurių prekių konkurencija rinkoje
Todėl paprastai taikomos kelios kainodaros taisyklės, skirtingoms prekių grupėmis taikomas skirtingas žymėjimas. Pavyzdys:
Atskiriems produktams gali būti taikomos kelios taisyklės: pvz., pirmoji konkreti taisyklė prideda antkainį, o antroji (kuri yra taikoma visoms prekėms) pridės PVM.
Kiekvienoje kainodaros taisyklėje yra sąlygų konfigūravimas, todėl galite nustatyti kriterijus pagal šiuos atributus ir jų derinius:
- Tiekėjas
- Kategorija
- Kiekis (atsargos)
- Kaina
- Gamintojas
- Aprašymas
- EAN barkodas
- Prekės pavadinimas
- Numeris
- Priskirtas dinaminis atributas
Pavyzdžio viršuje reišmė: jei visos sąlygos tenkina, pridėkite 10% antkainį prekei.