Dažnai užduodami klausimai

Neradote ieškomos informacijos? Susiekite su mumis el. paštu ir mielai atsakysime.

  1. Atraskite arba pasirinkite tiekėjus ir su jais pasirašykite sutartis,
  2. Užregistruokite savo paskyrą. Užpildykite savo atsiskaitymo duomenis paspausdami Upgrade mygtuką ir mes paruošime jums mokėjimo užklausą,
  3. Gavę reikiamus tiekėjo duomenis (prisijungimus, API raktus ir kt.), mes sukelsime produktų informaciją į jūsų Wise2Sync paskyrą,
  4. Mes pateiksime jums Wise2Sync naudojimosi instrukciją vaizdo ir rašytiniu formatais arba suplanuosime vaizdo skambutį.
Susipažinkite su detalesne informacija apie diegimo ir konfigūravimo procesą.
Taip, turime. Užsiregistravę Wise2Sync galėsite išbandyti visus mūsų funkcionalumus pasinaudodami Demo tiekėjų produktų informacija. Susisiekite su mumis ir mes mielai atsakysime į visus jums kylančius klausimus. 
Daugeliui integracijų pateikiame savo įskiepius, o jų suderinamumą galite pasitikrinti mūsų dokumentacijoje. Mes padėsime jums sujungti jūsų elektroninę parduotuvę su Wise2Sync, atlikdami įskiepio diegimą ir konfigūravimą. Susisiekite su mumis ir mes rasime geriausią sprendimą Jūsų verslui.
Priimame tik mokėjimus kredito kortele. Pradėjus naudotis mūsų paslauga pirmą mokėjimą atliksite patys, o vėliau Jums rūpintis dėl to nereikės. Mokėjimai bus nuskaitomi automatiškai likus 3 dienoms iki termino pabaigos. Mėnesio eigoje, bet kada galite padidinti planą - tuomet Jums liks sumokėti tik kainų skirtumą.
Taip, galite gauti 15 % nuolaidą. Susisiekite su mumis ir pateiksime daugiau informacijos.
Integracijos trukmė priklauso nuo to kaip greitai pateiksite prieigas prie tiekėjų produktų informacijos, kiek produktų bus apdorojama, kaip greitai pasiruošite kategorijas ir susidėliosite antkainius ir t.t. Proceso trukmė iki 10 darbo dienų.
Pirmiausia atsiųsime jums dokumentaciją vaizdo ir rašytiniu formatu, kad susipažintumėte su visomis mūsų teikiamomis funkcijomis. Po to galėsime suderinti online skambutį, kad atsakytume į jūsų klausimus ir pateiktume pavyzdžių kaip geriausiai išnaudoti Wise2Sync teikiamą naudą.
Naujo tiekėjo pajungimo įkainiai priklauso nuo integracijos sudėtingumo ir ar tai bus individualus sprendimas Jums. Susisiekite ir mes įvertinę tiekėjo suteiktą informaciją pateiksime pasiūlymą.
Šiuo atveju optimaliausias būtų planas Business+. Bendra mėnesinė integracijos kaina €199 + pvm. Taip pat taikomas vienkartinis €299 diegimo ir konfigūravimo mokestis.
Kartais mūsų klausia, ar galime įdiegti specialų funkcionalumą, kuris būtų reikalingas ir naudojamas tik vieno kliento. Dažniausiai Wise2Sync įdiegiame tas funkcijas, kurios yra universalios. Susisiekite su mumis ir aptarsime Jūsų atvejį.
Wise2Sync yra dropshipingo tiekėjų produktų informacijos automatizavimo sistema, apjungianti prekių tiekėjus su pardavimo kanalais. Kitais žodžiais tariant: mes turime prieigą prie Jūsų tiekėjų duomenų ir mūsų programinė įranga susiunčia ir naujina duomenis apie produktus, apdoroja juos ir eksportuoja į Jūsų el. komercijos platformą. Wise2Sync produktas nėra skirtas klientų užsakymų apdorojimui, tačiau judame šia linkme ir jau galime pasiūlyti tiekėjo VidaXL užsakymų automatizavimą naudojant Shopify e-komercijos platformą.
Kontaktai

Susisiekite